Login

Tråd - Fighting game spillere på vestlandet?

Skrevet av: oma
2012-02-22 13:56:26

Hey.

Jeg lurer på om det er noen folk som er interessert i fighting games på vestlandet, og hovedsaklig i Bergensområdet. Vi er en liten gjeng på 5-8 spillere som driver å spiller jevnlig og har lyst på flere å spille sammen med.

Jeg skal også arrangere månedlige turneringer via det offentlige biblioteket midt i sentrum, komplett med streaming og forhåpentligvis premier også. Er du interessert? Kjenner du noen som er interessert? La oss prøve å få arcaden stemningen tilbake i Norge! :D

Hva fighting games spiller dere? Det nyeste Soul Calibur 5? Skal dere ha det nye Street fighter x Tekken? Eller venter dere på Tekken Tag Turnament 2 som kommer?

Med hver release av store spill, som det ble i Tekken 5 og Tekken 6 og snart nå i SC 5, så er det norgesmesterskap og det er alltid en morsom opplevelse. For å gjøre det enda bedre, så er fighting game communitiet i norge såpass lite at det ikke skal så mye til for å utmerke seg på nasjonalt plan.

Så, noen som er interessert? :D

Kommentarer

Skrevet av: gnyg
2012-02-22 15:06:59

Jeg spiller Mortal Kombat og har Super Street Figher IV. Men bor ikke i Bergensområdet. Men jeg kan med glede fortelle at det finnes en fighting tråd.

En generell tråd for alle fighting interesserte. Helst bruk den. :)

Link: http://www.gamereactor.no/forum/?forum=4&thread=33171&page
=1&last=2012-02-15+13%3A28%3A26

Skrevet av: oma
2012-02-22 15:18:57

Takk for svaret! :D