Sluttet å spille det for en stund siden pga det stygge Ocean-tempelet. Men tok meg endelig bryet til å spille ferdig, og utenom det tempelet så er spillet en ren fryd!
Jeg tror kanskje mitt siste gjennomførte spill var Call of Duty 4...
Ja, er ganske sikker på at det var det!
Et svært episk spill, elsker hele Singleplayeren, Multiplayer er også kjempebra :mrgreen: Citerer Nero The Elder: MoH: Airborne.
Olala.
Personelig må jeg si jeg ikke synes noe særlig om 2.verdenskrigspill. Synes spill fra nåtiden er MYE bedre! :mrgreen:
Lagt til 2008-05-13 00:04: Citerer RDB: Legend Of Zelda: Phantom Hourglass.
Sluttet å spille det for en stund siden pga det stygge Ocean-tempelet. Men tok meg endelig bryet til å spille ferdig, og utenom det tempelet så er spillet en ren fryd!
Oooo, genialt spill. Har det selv.
Leste nettopp fra en fyr på GT at han ikke likte, faktisk hatet, PH fordi alt ble styrt på skjermen...Rar fyr, brukte hverken punktum eller komma :P!
Synes Ocean Temple er helt greit jeg. Tar jo bare et kvarter per gang man gjør det, eeehehe..
Citerer Zechez: Oooo, genialt spill. Har det selv.
Leste nettopp fra en fyr på GT at han ikke likte, faktisk hatet, PH fordi alt ble styrt på skjermen...Rar fyr, brukte hverken punktum eller komma !
Synes Ocean Temple er helt greit jeg. Tar jo bare et kvarter per gang man gjør det, eeehehe..
Ojda.
Jeg elsker selv å styre med stylus. Søren så herlig.
Sjelden jeg opplever noe nytt innenfor spill, men PH var veldig nyskapende for meg.
Er så vidt jeg vet bare 2 DS-spill som bruker noenlunde sånne kontroller (det andre er Ninja Gaiden-spillet, som jeg vurderer å kjøpe.)
Ocean Tempelet er ikke SÅ fælt. Man får jo checkpoint etterhvert. Men likevel drit at man må begynne så langt tilbake når man fucker opp. Og så har du ikke tid til å gjøre mange tabber, heller.
Citerer Zechez: Personelig må jeg si jeg ikke synes noe særlig om 2.verdenskrigspill. Synes spill fra nåtiden er MYE bedre!
Er veldig enig med deg der.. Jeg ville gitt MoH:Airborne 6-7/10. Det imponerte meg ikke mye. Det eneste som skilte seg litt ut var fallskjermhoppinga, men det ble også kjedlig i lengden. Call of Duty 4 lånte jeg av en kamerat og det var et fett spill. Både singleplayeren og multiplayeren var en utrolig opplevelse. :)
Citerer RDB: *Stuff, Ima shortenin*
Elsker også Stylus kontrollen. Fungerer så J***** bra! Mye bedre enn Gameboy Pad egentlig :)
Fucker du opp i Ocean Temple? :? Har faktisk aldri dødd i PH...Noensinne...:?
Citerer Nero The Elder: *Shortenin*
Aha, vi har samme FPS smak, me like :)! Blir mye mer imponert av Present Time FPS enn Past Time FPS, da Past ser ut som den har lånt grafikk fra spill fra 1990 tallet...:| Alt er så mørkt at det er egentlig ikke noe særlig grafisk å rope hurra for...Jaja, Past FPS kan sikkert være morsomt, men jeg har aldri likt et eneste et av dem...
Fallskjermhopping? Høres interessant ut :D!
Citerer Zechez: Oooo, var det vanskelig? Synes enkelte av Bossene ser ganske vanskelige ut !
noen av bossene var ganske så vanskelige, mens noen av de gikk greit!! veldig gøy spill, å alle bossene var helt forskjellig så var bra variasjon i det:D
Citerer Zechez: Fucker du opp i Ocean Temple? Har faktisk aldri dødd i PH...Noensinne...
Imponerende.
Har vel dødd kanskje 2-3 ganger.
Ikke så fælt, egentlig. Tempelet er ikke så alt for grusomt. Men jeg må tilstå at jeg ikke nyter mine opphold der, likevel.
Muligens fordi resten av spillet er drita lett, og at det tempelet er den eneste gangen jeg må konsentrere meg?
Altså at det ikke føles naturlig i forhold til spillet?
Isåfall er jeg blitt ei pyse.
:mrgreen: Hehehehe. Never let your guard down - Galøye - Harry Potter :mrgreen:
Citerer legion_kart: Citerer Zechez:
Oooo, var det vanskelig? Synes enkelte av Bossene ser ganske vanskelige ut !
noen av bossene var ganske så vanskelige, mens noen av de gikk greit!! veldig gøy spill, å alle bossene var helt forskjellig så var bra variasjon i det
Yay, bra å høre :mrgreen: Har litt lyst på spillet, men er usikker angående kvaliteten :P
Citerer RDB: Imponerende.
Woho, Ima being Praised for me *kind - of, but - not - realy* Skillz :mrgreen:
2008-05-13 00:02:02
Legend Of Zelda: Phantom Hourglass.
2008-05-13 00:03:31
Jeg tror kanskje mitt siste gjennomførte spill var Call of Duty 4...
Ja, er ganske sikker på at det var det!
Et svært episk spill, elsker hele Singleplayeren, Multiplayer er også kjempebra :mrgreen:
Citerer Nero The Elder:
MoH: Airborne.
Olala.
Personelig må jeg si jeg ikke synes noe særlig om 2.verdenskrigspill. Synes spill fra nåtiden er MYE bedre! :mrgreen:
Lagt til 2008-05-13 00:04:
Citerer RDB:
Legend Of Zelda: Phantom Hourglass.
Leste nettopp fra en fyr på GT at han ikke likte, faktisk hatet, PH fordi alt ble styrt på skjermen...Rar fyr, brukte hverken punktum eller komma :P!
2008-05-13 00:05:20
rundet No More Heroes i dag. veldig bra spill
2008-05-13 00:06:03
Oooo, var det vanskelig? Synes enkelte av Bossene ser ganske vanskelige ut :D!
2008-05-13 00:09:13
Citerer Zechez:
Leste nettopp fra en fyr på GT at han ikke likte, faktisk hatet, PH fordi alt ble styrt på skjermen...Rar fyr, brukte hverken punktum eller komma !
Ojda.
Jeg elsker selv å styre med stylus. Søren så herlig.
Sjelden jeg opplever noe nytt innenfor spill, men PH var veldig nyskapende for meg.
Er så vidt jeg vet bare 2 DS-spill som bruker noenlunde sånne kontroller (det andre er Ninja Gaiden-spillet, som jeg vurderer å kjøpe.)
Ocean Tempelet er ikke SÅ fælt. Man får jo checkpoint etterhvert. Men likevel drit at man må begynne så langt tilbake når man fucker opp. Og så har du ikke tid til å gjøre mange tabber, heller.
2008-05-13 00:10:22
Citerer Zechez:
Personelig må jeg si jeg ikke synes noe særlig om 2.verdenskrigspill. Synes spill fra nåtiden er MYE bedre!
Er veldig enig med deg der.. Jeg ville gitt MoH:Airborne 6-7/10. Det imponerte meg ikke mye. Det eneste som skilte seg litt ut var fallskjermhoppinga, men det ble også kjedlig i lengden. Call of Duty 4 lånte jeg av en kamerat og det var et fett spill. Både singleplayeren og multiplayeren var en utrolig opplevelse. :)
2008-05-13 00:14:45
Citerer RDB:
*Stuff, Ima shortenin*
Elsker også Stylus kontrollen. Fungerer så J***** bra! Mye bedre enn Gameboy Pad egentlig :)
Fucker du opp i Ocean Temple? :? Har faktisk aldri dødd i PH...Noensinne...:?
Citerer Nero The Elder:
*Shortenin*
Aha, vi har samme FPS smak, me like :)! Blir mye mer imponert av Present Time FPS enn Past Time FPS, da Past ser ut som den har lånt grafikk fra spill fra 1990 tallet...:| Alt er så mørkt at det er egentlig ikke noe særlig grafisk å rope hurra for...Jaja, Past FPS kan sikkert være morsomt, men jeg har aldri likt et eneste et av dem...
Fallskjermhopping? Høres interessant ut :D!
2008-05-13 00:16:31
Citerer Zechez:
noen av bossene var ganske så vanskelige, mens noen av de gikk greit!! veldig gøy spill, å alle bossene var helt forskjellig så var bra variasjon i det:D
2008-05-13 00:17:25
Citerer Zechez:
Fucker du opp i Ocean Temple? Har faktisk aldri dødd i PH...Noensinne...
Imponerende.
Har vel dødd kanskje 2-3 ganger.
Ikke så fælt, egentlig. Tempelet er ikke så alt for grusomt. Men jeg må tilstå at jeg ikke nyter mine opphold der, likevel.
Muligens fordi resten av spillet er drita lett, og at det tempelet er den eneste gangen jeg må konsentrere meg?
Altså at det ikke føles naturlig i forhold til spillet?
Isåfall er jeg blitt ei pyse.
*Slaps self*
2008-05-13 00:28:13
:mrgreen: Hehehehe. Never let your guard down - Galøye - Harry Potter :mrgreen:
Citerer legion_kart:
Citerer Zechez:
noen av bossene var ganske så vanskelige, mens noen av de gikk greit!! veldig gøy spill, å alle bossene var helt forskjellig så var bra variasjon i det
Yay, bra å høre :mrgreen: Har litt lyst på spillet, men er usikker angående kvaliteten :P
Citerer RDB:
Imponerende.
Woho, Ima being Praised for me *kind - of, but - not - realy* Skillz :mrgreen: